Pogosta vprašanja in informacije

Kako naročim izdelek v vaši trgovini?
Med pregledovanjem izdelkov v naši spletni trgovini enostavno izdelek, ki ga želite naročiti z klikom na jeziček Dodaj v košarico, pošljete v svojo košarico. Košarico in izdelke v njej lahko vidite v desnem kotu zgoraj.

Kako lahko izbrišemo izdelke iz košarice?
Poleg izdelka v košarici je mala ikona – košek. Enostavno kliknete na košek in izdelek se bo izbrisal iz vaše košarice.

Kako opravim nakup?
Ko ste zaključili z zbiranjem izdelkov v košarico enostavno kliknete jeziček Na blagajno. Odprlo se vam bo novo okno kamor vpišete vaše podatke.

Je potrebna posebna registracija?
Ne. Posebne registracije ni potrebno v naši spletni trgovini. Registracija se bo zgodila avtomatično. Na vaš mail boste prejeli sporočilo o naročilu.

Kdaj prejmemo naročene izdelke?
Vsa naročila, ki prispejo do 14 te ure, še isti dan pošljemo po Pošti Slovenija. V 99% tih paket prejmete že naslednji delovni dan. Če pa označite Expres Pošta Slovenije in naročilo pošljete pred 10 uro, ga boste prejeli že isti dan.

Imate izdelke na zalogi?
Poleg vsakega artikla je označeno če je izdelek na zalogi. V košarico jih lahko pošljete tudi samo toliko kot jih imamo na zalogi.

Kje lahko izdelke vidimo?
Izdelke lahko vidite v našem Party Shopu v Koloseju - Ljubljana. 

Ali lahko še kje drugje kupimo vaše izdelke?
Določene izdelke prodajajo tudi trgovine po Sloveniji. Če nam boste zaupali vaš kraj vam mogoče lahko pomagamo.
Vabljeni pa seveda v naš Party Shop - Koliosej v Ljublani. 

Kako je potem, če je kostum prevelik ali premajhen?
Pri vsakem kostumu so v mapi "več podatkov" podrobno napisane mere v cm za vsako
velikost kostuma. Najbolje je, če premerite osebo in potem naročite pravo velikost. Če ste se zmotili lahko kostum vrnete ali zamenjate. Pomembno je le, da je kostum v originalni embalaži.

Kakšen je postopek vračila?
Izdelke lahko v originalni embalaži vedno vrnete ali zamenjate. Pošljite ali dostavite nam jih na naš naslov z kopijo računa in dopisom za vračilo ali zamenjavo. Če je samo vračilo nam še pripišite vaš TRR račun za vračilo denarja. Paketov z odkupnino ne sprejemamo!

Koliko je cena pošiljanja?
Cena pošiljanja je vidna že takoj ko izberete izdelek v košarico. Včasih je znesek lahko večji, ker imajo določene osebe nastavljen računalnik v kak drug jezik in nastavi se druga država v Blagajni. Ko boste popravili državo v Blagajni na Slovenija se vam bo tudi znesek popravil. Osnovno pošiljanje paketa v Sloveniji je 3,9€ (pošta Slovenije) in 3,8€ GLS. Expres pošiljka pa 10€.

Ali imamo garancijo na izdelke naročene na spletni trgovini?
Vsi izdelki imajo 100% garancijo. Za poškodbe paketa je odgovorna Pošta Slovenije. Za poškodovane ali napačne izdelke pa se obrnete na naslov, ki je objavljen na spletni trgovini.

Koliko izdelkov imate v ponudbi?
Trenutno je v naši spletni trgovini več kot 8000 izdelkov. Količina pa se dnevno spreminja, saj dodajamo nove in nove izdelke.

Koliko časa ste že na slovenskem trgu?
Spletna trgovina obratuje že od leta 2008. Podjetje Magic d.o.o. pa šteje že skoraj 20 let obratovanja.

Kje imate skladišče?
Skladišče izdelkov imamo v Sevnici na Kvedrovi ulici 27A.

Ali je možen tudi osebni prevzem?
Seveda. Pri pošiljanju v Blagajni lahko izberete tudi osebi prevzem v našem skladišču in že nekaj ur po naročilu vas bo paket čakal za prevzem.

Kaj ponujate v vaši spletni trgovini? (na kratko)
V prodaji naše spletne trgovine smo se specializirali na izdelke za različne zabave. Glavne kategorije so vse za rojstni dan, baloni, poroke, kostumi in lasulje z vsemi pustnimi dodatki, pustne maske, dekliščine, dekoracije in še veliko zanimivih izdelkov, ki jih najdete samo v naši spletni prodaji.

Koliko različnih kostumov imate v ponudbi?
Trenutno imamo na zalogi okoli 450 različnih kostumov za otroke, ženske in moške.

Koliko različnih lasulj imate v ponudbi?
Trenutno imamo na zalogi okoli 200 različnih lasulj.

Zakaj ste drugačni od konkurence?
Pri nas imamo vse izdelke na zalogi in jih praktično lahko prejmete takoj! Imamo največjo izbiro, ki se dnevno povečuje in dopolnjuje. Za vse izdelke smo generalni uvoznik in tako lahko ponudimo najboljšo ceno in storitev.

Kako še drugače pomagate vašim kupcem?
Praktično 24 ur smo dosegljivi za vsa vprašanja glede pomoči pri nakupu in za informacije o izdelkih.