Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine party.is so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino party.si (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Magic d.o.o., Kvedrova cesta 27A, 8290 Sevnica, matična številka: 5807093, davčna številka: SI23733586, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali party.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine party.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med party.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Magic d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih Magic  d.o.o.

1. Pogoji poslovanja

Vse cene v spletni trgovini so dokončne glede na dan naročila in že vsebujejo DDV. Cene so označene v EUR.

Vsi izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku 1 do 2 delovnih dni od dneva vašega naročila po GLS dostavi ali Pošti Slovenije. Stroški poštnine se zaračunavajo po veljavnem ceniku GLS ali Pošte Slovenije in so že vidni ob naročilu izdelkov. Kupnino poravnate na vaši lokalni poštni izpostavi (poštarju) ali GLS dostavljaču, kjer tudi prevzamete naročene izdeleke.

V 95% vse izdeke pošljemo naslednji delovni dan. Tako jih prejmete najkasneje v dveh dneh!

Vsak nakup v naši spletni trgovini je 100% varen z garancijo. Izdelek lahko brez pojasnila vrnete v 14 dneh od nakupa. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Nakupna pogodba se hrani na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Pišite nam na naslov:

Magic d.o.o. , Kvedrova cesta 27a, 8290 Sevnica

Po zaključku nakupa vam pošljemo potrditev prejema vašega naročila.

 

V primeru napake ali poškodovanega blaga vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na naš naslov sedeža podjetja, po elektronski pošti na naslov info@magic.si ali na telefonsko številko 07 81 60 550.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu.

Vrnjeno blago mora vrniti podjetju nepoškodovano in v nespremenjeni količini . Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik blago vrne na naslov:  Magic d.o.o., Kvedrova cesta 27a, 8290 Sevnica ali izroči v naš Party Shop v Koloseju Ljubljana brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.«

Potrošnik naj izpolni obrazec pravice do odstopa pogodbe, ki ga najde na tem naslovu:  klikni! 

Obrazec naj potrošnik izpolni in pošlje na naš naslov: Magic d.o.o. , Kvedrova cesta 27a, 8290 Sevnica ali info@magic.si

Odstop od pogodbe

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je podjetje zamudilo z vračilom vplačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vplačilu.

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov ali za morebitno pomoč pri uporabi izdelka pokličite na telefonsko številko 07 81 60 550, vsak delavnik med 7.00 in 16.00.

2. Sklenitev pogodbe oz.vodič za nakup

Izdelke, ki jih želite naročiti, enostavno "Dodajte v košarico". Če želite naročiti več kot le 1 izdelek, popravite količino in kliknite "Popravi količino" preden nadaljujete z nakupom oz. zaključite nakup. Če ste se odločili, da boste naročilo plačali po povzetju poštarju, kliknite "Poštnina". Ko nakup zaključite izpolnite podatke, ki jih potrebujemo. Že ob zaključku naročila preverite količine in zneske naročila, sicer pa ga preverite še enkrat, ko po oddanem naročilu prejmete avtomatsko potrdilo s celotnim naročilom na vaš email. Morebitne napake in popravke lahko pošljete naknadno na info@magic.si ali pokličete v času delavnika od 8h do 16h. Naročila pošiljamo že naslednji dan, zato nas o spremembi obvestite v čimkrajšem času od oddaje naročila.

 

3. Odgovornost podjetja o napakah na blagu - Stvarna napaka

Reklamacijo z naslova stvarne napake lahko uveljavljate za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali je nima. 

Napako z naslova stvarne napake lahko reklamirate, in to v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake oziroma v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto.

Ob uveljavljanju stvarne napake lahko zahtevate odpravo napake, vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic s tega naslova pošljite na naš naslov obvestilo o napaki, natančneje opišite napako in nam omogočite, da izdelek pregledamo. Če napaka ni sporna, bomo čim prej, najpozneje pa v roku 8 dni, ugodili vašemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.
 

4. Podatki o dostavi

Naročeni izdelki iz naše spletne trgovine bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije, ki zaračunava poštnino in provizijo s plačilom po položnici.

Izdelki, ki so na zalogi bodo dostavljeni v roku 1 do 2 delovnih dni od vašega naročila. Če naročene izdelke ne bomo mogli dostaviti v predvidenem času, vas bomo o tem obvestili, pri čimer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu.

V 95% vse izdelke pošljemo naslednji delovni dan. Tako jih prejmete najkasneje v dveh dneh! Če ste nam posredovali napačne podatke, vas ne bo mogoče obvestiti o dobavi. V primeru, da izdelka ne prejmete v navedenem roku, nas kontaktirajte na 07 81 60 550 ali email info@magic.si.

Naročene izdelke plačate po povzetju na vaši lokalni pošti.

5. Identifikacija strank ob prevzemu blaga

Dobavitelj oziroma od njega pooblaščena dostavna služba, si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago lahko izročimo pravemu naročniku.

6. Pravne osebe: plačilo po predračunu

V primeru naročila blaga s strani pravnih oseb, se plačilo lahko izvede po izdanem predračunu in blago dostavimo pravnim osebam v dogovorjenem roku po prejetem plačilu. Stranka mora pri izpolnitvi podatkov pri Dodatnih željah vpisati, da želi plačati po predračunu oz. poklicati na 07 81 60 550 ter se dogovoriti.

7. Veljavnost cenika

Vse cene artiklov so po veljavnem ceniku od 1.1.2022 do preklica.

8. Vračilo po pošti

Če artikla ne morete vrniti v naše prevzemno mesto, lahko izkoristite možnost vračila po pošti. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Artikle ustrezno pripravite za transport.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru vračila po pošti morate storiti naslednje:

  1. Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
  2. Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
  3. Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
  4. Artikle pošljite na naslov:

Magic d.o.o.
Oddelek za vračilo
Kvedrova cesta 27a
8290 Sevnica

Obrazec: magic_obrazec_vracilo.docx

9. Pritožbe in spori

party.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. party.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem party.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 07 81 60 550 ali po elektronski pošti na info@magic.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@magic.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

party.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si party.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Magic d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

party.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.